måndag 2 november 2009

Lördagskvällen slutade rätt tidigt, kom hem från festen redan vid tolv tiden. Kände mig inte alls på humör att gå ut och festa. Kan bero på att jag inte har nog med pengar för sådana nöjen denna månad. Men det var iaf trevligt så länge det varade! På söndag var jag trött men inte bakis, tur det för jag skulle ju och jobba. Efter jobbet så blev jag bjuden på pizza och söndagsmys i soffan under en filt mest hela eftermiddagen. Vid 19 tiden blev det en promenad runt sjön, en välbehövd rask promenad. Det var skönt, jag brukar annars hata den vägen för den är så tråkig att gå men med trevligt sällskap så gick tiden väldigt fort! Efter det så blev det soffläge igen och "ensam mamma söker" och sedan "på smällen" och lite "true blood" en riktig soffnötar söndag! Idag är det måndag, jag sitter och ögnar igenom alla mina papper jag samlat på hög i kökskåpen. Får lite ont i magen av alla måste, måste fylla i papprena om bostadsbidraget och få det iväg skickat NU ögonaböj! Måste kolla upp jobbcoacher via arbetsförmedlingen till imorgon, måste skicka in papprena om inkomst för dagisplatsen. Ja ni ser, bara att börja i någon ände. Här kan jag inte sitta och slöa!

Inga kommentarer: