fredag 6 november 2009

shit va tiden går fort, jag hinner tillomed glömma bort att jag har en blogg. Uppdatering kommer här. Jag gör inte så värstans mycket, dricker kaffe och skriver jobbansökningar och jobbar. Gumman kom hem igår, vi myste på ordentligt hemma tillsammans med Hanna och barnen. fullt ös men kul var det! När dom for hem så läste vi böcker och hade kvällsfika med tända ljus. Jag är kär i min lilla tjej, hon är så rolig!
Gumman har valt sin outfit själv, inte helt dåligt matchat! :)
Imorse vägrade hon a av sig mössan när vi skulle äta frukost. Inte kan man säga nej till en sån charmig tjej!?


Emmy har fått massor av fina leksaker av vänner och bekanta, tack så hemskt mycket! Nu är hennes rum fullt av saker och jag kan säga att det vi nu önskar oss är förvaringslådor etc. inga leksaker! haha!


Nu ska ja umgås med lillasyster som kom på snabbvisit innan jag ska och jobba natten på macken. Gumman har jag lämnat på dagis v kl 19 och 19.3 sov hon och då åkte jag hem igen och inväntar jobbet.


1 kommentar:

Leja sa...

hehe, ja ibland så kan man väl tumma på möss-regeln vid bordet om mössbäraren är så söt :)