tisdag 17 november 2009

Nedräkning- 2 dagar!

Nu är det nedräkning tills gumman kommer hem igen. Åh så jag saknar henne, det gör liksom ont i mig när jag går förbi hennes rum och ser alla leksakerna som ligger orörda och lampan är släckt. Egentligen borde jag stänga dörrarna till hennes rum för att slippa plåga mig men det känns också fel.

Jag har haft fullt upp i helgen. Jobb på båda ställena som vanligt. Får se när mitt fjärde jobb hör utav sig så jag får börja slita där också, IGEN. Blir väl närmare jul skulle jag tro. Nu är det iaf klart. Jag kommer jobba 16-07 under julafton. Kul. Men välbehövliga pengar. Emmy får fira julen med M och hans familj. Känns i hjärtat då vi blev erbjudna att fira med min pappa, vilket jag inte gjort på över 10 år. Förhoppningsvis så får jag ha mitt hjärta hos mig nästa jul! Sen är det nyårsaftonen, vet inte hur det blir ännu....

Har fruktansvärd träningvärk i armarna, boxades med nintendo Wii igår. Shit alltså va tungt det var! Haha. Hade en liten tävling, spelade tennis, bowling, baseball och boxning. Jag förlorade totalt sett. Men det var skoj som tusan! :) Har även fått två härligt uppfriskande nattliga promenader, som jag älskar att promenera omkring ute under nattetid. Så stillsamt och rofyllt! man får passa på när man kan lämna hemmet efter kl 19 när gumman inte är hemma och sover.

Inga kommentarer: