torsdag 19 november 2009

Ordningen är återställd!

Nu har gumman kommit hem och ordningen är återställd här hemma. Leksakerna ligger utspridda lite varstans och det är mysigt som tusan. Vi har legat på golvet i hennes rum och byggt lego, suttit vid hennes lekbord och ritat och lagat mat tillsammans. Hon gillar att vara med och hjälpa till, eller ja det blir mest lite omständingt för hon äter ju bara upp maten när man skär den så man får vara snabb! :) "Tända uus" säger hon för hon vet att vi brukar ha tända ljus när vi ska äta middag och frukost. Nu ska hon strax få hoppa ner i badet och jag ska koka lite kaffe att ta med in dit när jag ska sitta på toastolen och titta på när hon badar. Ska bli mysigt att lägga oss och läsa en bok sen i min säng innan hon ska sova. Som jag saknat det!

Imorgon natt jobbar jag så då ska hon få vara på dagis, sen hämtar hennes farmor och farfar henne därifrån för jag jobbar även lördag kväll. Så vi träffas inte igen förräns på söndag :(

Inga kommentarer: