torsdag 10 december 2009

Fy vad jag känner mig risig. Hostar, snuvig och tung i huvudet. Har tagit en ipren och ska gå och lägga mig, har haft huvudvärk hela kvällen. Blir en låååång dag imorgon. Ska promenera med gumman till dagis vid lunch, sedan promenera vidare till macken och göra några kurser via jobbdatorn då min dator är alldeles för seg för att kunna ladda hem programmet som behövs. Efter det så ska jag vidare till gården och jobba från 16-23 och sedan tillbaka till macken för nattjobb. På lördag kl 7 får jag dra mig hemåt till min sköna säng. Oj så jag kommer sova gott då!

Åh, jag blev så glad idag när jag fick höra en sak! Men det är ännu en hemlis...Tss!

2 kommentarer:

Th sa...

är de samma hemlis som jag vet om?! :D :D /lillasyster

sandra sa...

Th, nixnopes en annan hemlis. Inget med den personen att göra :P