torsdag 3 december 2009

Ja då har min tös kommit hem. Åkte till stan och skulle hämta henne hos farmor och farfar där hon sovit över. Vi åt frukost tillsammans med farmor, såg lite på barnprogram och myste på. Sen fick vi skjuts till willys av farfar där vi handlade litegrann och sen for vi hemåt. Gumman har fått ögoninflammation, typiskt. Alltid är der något när jag ska ha henne, förra gången så hade hon ju förkylning med värsta hostan så ingen ville ju umgås med oss då heller. Så denna vecka blir det bara uggla på hemma med undantag för jobbpass på shell till helgen då lillasyster ska sitta barnvakt.

jag har köpt lite julklappar också, blev mussepigg figurer. Kajsa, kalle, pluto, långben och musse. Hon älskar ju dom så det var ju perfekt! Ett halsband med söta träfigurer och ett passande armand till samt två tröjor varav en med mimmi på och en påse med lite olika djungeldjur. Blir nog något mer, får se vad ekonomin tillåter.

Nu ska jag dricka lite kaffe, la gumman i sin säng för ca 50 min sen. Där har hon legat och sjungit och lekt, snart somnar hon nog hoppas jag. Annars blir det för sent...

Inga kommentarer: