lördag 5 december 2009

Julgran

Idag har vi sovit till nio, natten var allt annat än trevlig. Emmy vaknade och hade sig hela tiden från ca 23 tiden fram till tre tiden. Var tvungen att tvätta ögonen hennes en gång och ge henne vatten några ggr då hon hostat som en tok. Ibland trodde jag att hon skulle spy av att hon hostade så mycket :( Så ja, sovmorgonen var välkommen minst sagt!

Idag har vi inte gjort många knop. Fick sällskap till lunch, emmy fick en film och jag fick en chips och cola leverans. Inte illa! Ikväll blir det att bära ner alla kartonger till källarförrådet, dom har stått i ett hörn i vardagsrummet sen vi flyttade hit. men nu har Lulebo kommit och tagit bort sitt lås som hängde på mitt förråd så nu kommer jag in i det. Äntligen! Skulle passa fint med en julgran i mitt vardagsrum. Kanske får be någon snäll själ att hugga en åt mig :) hade varit mysigt med en riktig gran!
Usch, satt och räknade ihop hur mycket pengar jag förlorat på att ja inte kunnat jobba nu när Emmy kommit till mig och varit sjuk. 5000 spänn. Dom hade suttit bra till januari som nu kommer bli allt annat än trevlig....fyfan alltså....

Inga kommentarer: