söndag 13 december 2009

Snabb update. Jag lever, nätt och jämt. Hostan tar död på mig och igår preppade jag min kropp full med ipren och alvedon från det att jag vaknade till imorse. Har haft huvudvärk och ont i kroppen, ögonen har varit rödsprängda men inget klet (tur!) och hosta på det...Inte så värst bra att jobba kanske men jag måste! Idag känner jag mig dock lite bättre, huvudvärken är borta, värken i kroppen är så gott som borta (bara spänningar i axlar och nacken...) men hostan hänger kvar. Buhuu! Håller iaf på att göra mig iordning för att fara på middag och sen blir det att krypa ner under en filt i soffan tillsammans med en skål godis och glo lite på True Blood. Blir mer jobb inatt, så jag kanske tar mig en liten lur innan det också. Imorgon är det personalmöte och sista natten! Tjoo!

2 kommentarer:

liisa sa...

hoppas att du fortfarande lever! ;) har varit tyst här så länge...hoppas allt är bra! kram på er

Jenny sa...

Hur har du det vännen? Hinner du vila mellan varven? Kram kram!