tisdag 8 december 2009

sömnigt

Idag tog vi oss till stan jag och tjejen. Var inte där speciellt länge, drygt en timme men det räckte gott och väl. Jag var så trött så jag trodde jag skulle somna när vi väl kom hem. Började med maten, undertiden fick emmy bada och sen när vi ätit så var klockan efter 18 och vi satte oss i hennes rum och byggde med duplo. Hon byggde och jag låg bredvid med en nalle som kudde och slumrade till lite då och då, efter det gick vi in i mitt rum och la oss i sängen och läste lite böcker. Sen var det godnatt för hjärtat. Jag ska göra mig lite kaffe så jag kanske piggnar till, sen hade jag tänkt färga håret mörkare. Får se om det blir av ikväll innan desperate eller om det blir efter...

Imorgon kommer Emmys morfar hit och hälsar på. Ska bli mysigt! Hon har ett halsband som hon fick av dom i 1års present, en ängel med en månadssten i. Det vill hon ha på sig ibland när jag tar på mig ett halsband. Då säger hon "Emmy osså haband".

Nu blir det att kika på plastikkirurgerna på tv4plus och dricka mitt kaffe.

Inga kommentarer: