torsdag 28 januari 2010

Tatueringsmotiv

Satt uppe lite för länge igår. Fastnade på olika tatueringssidor där jag letade inspiration till min kommande tatuering. Innan sommaren hade jag tänkt hunnit göra den, får väl se om det är möjligt med tanke på väntetiderna som våra lokala tatuerare har. Det blir en större modell på sidan som börjar vi höften och sträcker sig uppåt längs midjan till brösten ungefär. Den ska vara snirklig och med blommotiv, hade tänkt mig kallor men har sett bilder på andra tatueringar med dessa blommor så inser jag att de inte gör sig lika bra på bild som i verkligheten så det blir kanske liljor istället. Vill även använda mig av lite "knalligare" färger, det är så snyggt och effektfullt. Blir liksom alldeles till mig när jag ser fina motiv med underbara färger!

Har nyss ätiti frukost med gumman, som förövrigt sovit hela natten i sitt eget rum. det har hon gjort sen vi flyttade hennes säng dit. Snart är det även dax att införskaffa en "stortjejsäng" då vännerna behöver få tillbaka spjälsängen. Och det passar ju rätt bra då hon ju faktiskt blir två nu i februari, en passande present! Får se om jag lyckas ta mig till Ikea och handla en ny eller om det blir att söka på blocket.

Nu ska ja ta mig an disken som väntat sedan i förrgår....

Inga kommentarer: