onsdag 27 januari 2010

Har slängt av mig kläderna och hoppat i min morgonrock. Kokat te och ska koka ett ägg också. Min GI diet har liksom inte hållt sådär superbra under malmövistelsen. MEN jag har iaf försökt litegrann, har vi ätit på max så har jag tagit GIburgaren, köpte vi mat från lokala pizzerian så tog jag en pizza med kebab och massa sallad som de har på pizzan, vanlig grönsallad med tomat o gurka o vitlöksdressing (ja de har grymma kebabpizzor i lund!). Sen blev det lite godis en kväll samt lite för mycket vin och ostbågar en annan. Jag har iaf vägt mig och jag står kvar där jag hamnade innan jag åkte, så det har åtminstone inte gått uppåt.

Imorgon var det tänkt att jag o Emmy skulle till Hanna och Tyra men det blir nog inte. Har ingen vagn att gå med, den lämnade jag på dagis idag och någon pulka äger vi inte. Ska dock inhandla en imorgon tror jag bestämt, kan vara bra att ha när jag ska o handla och inte orkar bära hela vägen hem. Sen är det ju dessutom det första kvartsamtalet jag ska på imorgon, får höra hur det går för gumman på dagis och så. Spännande!

Inga kommentarer: