onsdag 24 februari 2010

Bra grejjer och dåliga grejjer

Puh. Nu är jag slut. Kommit hem från natt jobb på macken, det var en tung natt till en början. Jobbat dubbelt, först på gården och sen vidare till shell. Men efter klockan blev två så gick det bättre och bättre!

Det händer grejer nu, både bra och dåliga. Jag har insett mycket den senaste veckan, det har varit en omtumlande tid känslomässigt. Men nu känns det bra i magen och hjärtat. Jag har mina fina hjärtan <3

Det dåliga är det stora sveket, du kastar det i ansiktet på mig. Jag mår illa av tanken. Om folk bara visste allt så skulle dom förstå mig. Lika barn leka bäst säger man väl, kanske är det så?

Idag är det kallt som fan. folk ser ut som snäögubbar när man möter dom på gatan, frosten sätter sig i allt ansiktshår som finns. Vissa ser inte kloka ut! Nu ska jag hoppa i säng, har betalt räkningarna med en av mina tre löner den här månaden. Woho! När jag vaknar måste jag bege mig till jobbet igen, idag har vi HLR utbildning på gården. Sen hämtar T mig, ska hitta på något trevligt ihop. Riktigt mysigt ska det bli!

Inga kommentarer: