tisdag 16 februari 2010

Sååå trött var jag imorse när Emmy ropade på mig från sitt rum. Trodde det fortfarande var natt så jag gick in och försökte lägga henne igen vilket slutade i ramaskri, hon hade inte alls tänkt sova vidare och jag var til slut tvungen att gå ut i köket och kolla på klockan. Den var 6.00, suck. Hon tänkte med anda ord inte sova vidare...hela natten har hon vaknat massor av gånger, höll på att bli tokig fler än en gång....

Igår blev tjejen 2 år! det firades inte så särskillt mycket då ingen velat komma på kalas då vinterkräksjukan härjat hos oss så firandet blev flyttat till onsdag. Men vi gjorde en utflykt igår, som inte direkt gick som planerat men ändå blev...trevlig...hahaha!
Ikväll ska farmor o farfar komma och sitta barnvakt medans jag jobbar kväll, skönt att slippa lämna henne på dagis över natten. På torsdag åker hon till pappa igen, samma klump i magen som kommer varje gång. Kommer sakna henne så mycket, så mycket som jag skrattar när hon är hos mig det gör jag sällan annars. Hon är en sån filur! Visst många tokiga saker som ibland är mindre kul har hon ju också för sig, sina utbrott och sina skrik men dom bra stunderna uppväger de dåliga. Tack och lov!

Inga kommentarer: