tisdag 9 februari 2010

Idag vaknade jag med huvudvärk från helvetet. Tänkte kliva upp redan vid 9 men tog mig inte så långt, hällde i mig vatten och en panodil och la mig igen. Vaknade två timmar senare fortfarande med huvudvärk. Träningen idag blev inställd pga detta... Har nyligt kommit hem från jobbet, en trevlig och lugn kväll med gittarplånkande och ljuva stämmor från tjejerna. Hoppas på en lika skön kväll imorgon på jobbet.

Gumman har magsjuka, fick sms av M. Usch stackars liten och stackars M. Tur han har mor sin som kan hjälpa med tvätt och så. Glad att jag slapp bli drabbad, hade inte varit lätt att få tvättid här. Hon har tydligen spytt en hel del :(

På söndag blir tjejen 2 år!! Då kommer det lite folk och kalasar. Får nog dock ta dom i omgångar då mitt kök är så litet och det blir lite rörigt med alla samtidigt.
Nu ska jag krypa ner under filten i soffan och se so you think you ca dance. godkväll.

Inga kommentarer: