torsdag 4 februari 2010

Jag när jag hälsade på hos syster i malmö.


Godmorgon. Igår sov Gumman redan halv sju. Kl blev 18 och då kände jag att det var ingen idé att försöka hålla henne vaken länge till för hela dagen hade varit mest grin och bråk. Inget som passade damen. Det blev bad och sedan snabbt i säng och läsa saga, sen slocknade hon så fort jag gick ut genom dörren. Jag pustade ut slängde mig i soffan, lyxfällan och efterlyst. Sen fortsatte jag till sängen där det blev mästarnas mästare, två avsnitt. SEN somnade jag också gott!
Kl 6 klev vi upp idag, inte helt oväntat att det blev tidigt. Men det gör inget, kände mig rätt så utvilad är ja klev upp och hämtade gumman från sitt rum. Satte oss och såg på "makkapakka" och sen blev det frukost. Nu ska vi packa ihop oss och sedan bege oss mot dagis, idag ska ju gumman till M igen. Kommer sakna min goa tjej som förgyller vardagen med sina tokiga påhitt!

Har köpt play-doh som vi bakar med, eller ja. JAG bakar och Emy säger åt mig vad jag ska baka. Hon rör knappt degen...
Nej nu packa väskan hennes och sen fixa iordning fejset! Hej!

Inga kommentarer: