fredag 26 februari 2010

Suck

Hemma efter en helvetisk kväll på gården. Jag är så less för tillfället. Brist på respekt av andra människor är vad som saknas hos många av dagens ungdomar. Mitt huvud är så trött så trött så jag tog beslutet att stänga igen gården för kvällen en timme tidigare och tog mig en välbehövlig promenad hem i den sköna vädret. Gick förbi T som blivit sjuk (igen, suck) med en cola och lite godis, sedan promenerade jag hemåt. Ska upp tidigt imorgon och hämta Emmy från dagis, sen får jag se hur dagen blir om jag får in någon som kan jobba för mig eller inte. Känner att mitt tålamod inte är det bästa med kidsen som det är nu så det kanske är lika att jag håller mig därifrån imorgon. Ska iaf och hälsa på hos Elin, Jonas och Alex imorgon på eftermiddagen, det ser jag fram emot! :)

Saknar mina hjärta. Tomt och ensamt hemma...

Inga kommentarer: