onsdag 3 mars 2010

Fullt ös medvetslös. Lite så känns det. Har varit till fjälls hela dagen sen tidig morgon tills ganska nyligt. Emmy har fått vara med moster Sessan och hennes kille och sedan hos farmor och farfar tills ja slutade. När vi kom hem så var det bara att byta om till pjyamas, borsta tänder och läsa saga. Hon somnade redan innan jag stängde dörren till rummet. Imorgon är det överlämning och det känns som att den här veckan har varit ganska stressig och jag känner faktiskt att det ska bli ganska skönt rent praktiskt att inte ha Emmy att tänka på när jag kommer jobba ganska mycket, det här med lämning och hämtning på dagis är rätt stressande när man är själv och helst när jag inte har körkort heller så det blir ett jäkla pusslande med dagistider,busstider och jobbtider. Men såklart kommer jag sakna henne när jag väl är hemma för det är ju då man hinner känna av att hon inte är här. Hon har blivit stor så fort, hon känns faktiskt betydligt äldre än va hon är.

Imorgon är det nattjobb på schemat. Ska försöka hinna fara och träna imorgon. Det har varit ett långt uppehåll nu. Förbannad på mig själv. Skyller på min resa ner till syster i malmö, det var liksom då allt stannade upp :(

Jag är så glad så glad så glad. Mitt hjärta tar ett skutt! <3

Inga kommentarer: