tisdag 2 mars 2010

Åh vilken bra dag vi haft. Först fick vi skjuts till dagis, Emmy pratade om dagis hela morgonen så det var ett bra beslut att låta henne fara dit några timmar idag trots att jag inte skulle på jobb. Hon är ju väldigt sällan där när jag har henne och inte jobbar. Det sa dom till och med på kvartsamtalet. Så dom tyckte det kunde vara bra om jag kom med henne ibland även fast jag inte ska jobba just för att det annars blir så långa uppehåll mellan gångerna och det kan vara jobbigare att komma dit då plötsligt när jag ska och jobba. Så med gott samvete lämnade jag henne där och for sedan hem till Hanna där jag drack kaffe och surrade någon timme. Sedan till T där jag fick lunch och så blev det ett avsnitt av Solsidan (som alla förövrigt måste se!! ) skrattade så tårarna sprutade och även ett The office avsnitt. Mysigt. Sedan bar det av mot stan för att hämta hem gumman som blev överlycklig att se mig. For hem till Elin och Alex med en glad tjej, där blev vi bjudna på middag och kvällsfika. Barnen lekte fint ihop, en liten duns i golvet efter hoppande o sängen och lite retstickefasoner från de båda men annars var det trevligt som vanligt :)

Imorgon är det som sagt utflykt på schemat med jobbet. Hoppas verkligen på bättre väder än såhär. Kanske blir en tur i backen även för mig. Nu ska ja koka te inför desperate och vänta på T som kommer hit efter jobbet igen :)

Inga kommentarer: