söndag 28 mars 2010

Gårdagskvällen blev bra med inte perfekt. T kom hit med hämtmat, det var tydligen fullt överallt så det tog tid att få maten. Men den som väntar på något gott...Blev någon slags chilikyckling med ris,gott! Jag höll på i tvättstugan och Emmy började bli ruskigt trött. Jag la henne och hon somnade ganska direkt. Trodde det skulle bli en bra kväll/natt men den vart värre än förra natten...Gav T massage, drack lite kaffe och sedan vi slog på en film i hopp om att hon skulle sova lite tyngre men tji fick vi, fick springa ut och in flera ggr i timmen så till slut gav vi upp. Då var klockan 22 ungefär och vi la oss. T somnade direkt, så även jag men jag fick däremot inte sova vidare desto längre. Hela natten har hon vaknat 2-4 ggr i timmen. Övervägde att ta henne till sängen eller lägga mig på golvet i hennes rum. Men tänkte och hoppades väl på att det skulle vända men icket....så, nu är jag trött!

Idag ska T och jobba. Egentligen var det jag som fick extrapasset men eftersom Emmy är sjuk så känns ju inte bra att lämna henne med barnvakt. Känns trist att måsta tacka nej till jobb och jag har ångest över morgondagen då det är tänkt att jag ska jobba på dollar men det kommer ja inte kunna mest troligt...

Inga kommentarer: