söndag 28 mars 2010

superbra dag!

Har haft en superbra dag, än så länge! Det började bra med en mysig morgon. Emmy har sovit hela förmiddagen nästan. Jag och T har legat i sängen hela morgonen, ätit upp godiset från igår, pratat, skrattat och så. Behövdes verkligen, så skönt att bara ta det lugnt ihop. Han har verkligen lärt mig att slappna av på ett sätt jag haft så svårt med tidigare. Sen var det dags för honom att fara till jobbet. Jag har vikt tvätt, rensat i Emmys garderob och sen kom pappa förbi. jag bad dom fara och handla lite som ja glömde i torsdags och de som tagit slut. Super snällt av dom! Emmy fick ett påskägg som hade lite naturgodis i sig då hon inte får vanligt godis, russinen var det enda hon ville ha från det. Sen fick hon en film också, nå möss som dansar. Då ville hon ju självklart visa sina danstalanger så sagt och gjort drog hon in dom i sitt rum, kommenderade dom att sitta på golvet och sen satte vi på musik så hon fick snurra runt som den lilla ballerinan hon är :) så sött. Sen mitt i allt så slutade hon dansa och sa att hon ville sova. Haha. Ja inte är hon frisk inte, det märks. Nu sover hon alltså, jag ska fortsätta rensa i garderoberna tänkte jag. Men man fastnar ju vid datorn heeeela tiden...

Inga kommentarer: