tisdag 2 mars 2010

Godmorgon.
Igår kom honey till mig efter jobbet. Vi mumsade kvällsmackor i soffan och sedan kröp vi ner i sängen. Hade ju faktiskt redan somnat när han kom men ville hinna prata lite med honom också. Tror jag somnade ganska direkt när vi la oss för jag komemr inte ihåg desto mer!

Tog alvedon innan ja la mig, vaknade imorse med sprängande huvudvärk (ofta det händer nuförtiden, kanske något allvarligt fel på mig?), tycker lite synd om Emmy för mitt morgon humör är verkligen dåligt, muttrar och har mig. Nu ska ja börja göra oss klara för dagis. Blir att hon får åka dit en sväng för hon har pratat hela morgonen om att hon ska leka med Melissa på dagis idag. Sötungen. Dom är bästa vänner, de brukar alltid stänga in sig i dockrummet och klä ut sig och servera te& kaffe till dockorna. Så gulligt! :)

Kanske vi får skjuts till dagis eller så låter jag T sova vidare och vi tar bussen. Inget direkt promenadväder med snön som yr i virvelvindar där ute. Ser inte fram emot morgondagens utflykt till pullinki om det ska vara sånt här dåligt väder :(

Inga kommentarer: