lördag 13 mars 2010

Jaha då var vi ensamma igen. Lillayster och hennes kille har ju suttit barnvakt under natten och nu på dagen medan sjag låg och sov hos T. Skönt! Vaknade av pussar och frukosten färdig. Lyxigt :) Han skulle på fets idag och det var maskerad så jag skulle sminka honom till kines. Ja, hur gör man det. Försökte mig på några drag med eyelinern men det blev väl inte direkt slående likt kinesögon...Jaja, hursom helst så kommer nog alla vara jävligt gräsligt fula och ingen bryr ju sig heller efter några öl :)

Jag och gumman ska spendera kvällen hemma själva, blir väl att se på melodifestivalen när gumman lagt sig. Jag är inne i en skit period känner jag, jag är lycklig när jag tänker på T och Emmy men när jag tänker på mig själv så vill jag bara gräva ner mig långt under jorden och komma fram när sommaren är här och blomstra likt en blomma. Ja ni fattar, less på att vara grådassig och tråkig. Känner mig 10 år äldre än jag är. Huvva!

har inte ens morgondagen att längta till, inget spännande händer. T lär ju ligga död hela dagen efter kvällens fest.

Inga kommentarer: