fredag 12 mars 2010

Har just och precis sagt hej då till T som for till jobbet. Jag och Emmy har varit vakna sen 6, ätit frukost och avverkat några böcker och lite dans i hennes rum. Gjorde frukost till T som blivit bortskämd med just frukosten klar varje morgon i princip. Jag vaknar så "tidigt" även när Emmy inte är hemma, då snackar vi klockan 9 ungefär. Det är tidigt i hans ögon men för mig är det ju 3 timmar extra sömn. Men mig gör det inget, rätt skönt att kliva upp själv på morgonen och göra sig iordning i lugn och ro.

Idag är det strålande sol. Vad ska man hitta på måntro? Emmys vattkoppor är ju i princip borta, någon skorpa i hårbotten och på benen men inga nya som kommer eller är variga. Så jag tror inte hon smittar längre heller. Kanske blir en pulktur, efter lunchvilan eller innan....

Inga kommentarer: