tisdag 9 mars 2010

Nu är jag hemma på en snabbvisit. Lillasyster kom och mötte upp mig hos hanna som jag spenderade förmiddagen hos. Vi promenerade hem till mig, ätit lunch, druckit kaffe och försökt oss på att sätta upp hyllor i Emmys rum. Gick sådär, behöver stadigare pluggar. Nu ska jag strax klä mig och ta en promenad till jobbet. Sedan blir det att vandra hem till T och senare promenera till stan och möta upp honom från grabbkvällen. Hem till honom och slänga oss i soffan med kvällsfika framför tvn. En soft kväll. Imorgon blir det att stiga upp tidigare och ta en promenad. får hoppas på bra väder som det varit idag. Efter det ska jag sitta barnvakt till Hannas kids någon timme innan jag ska och jobba igen. På torsdag kommer lilla gumman hem och jag saknar henne massor!

Igår var jag och T på utflykt, mysigt som attan. plumsade massor i midjehög snö tills vi till slut nöjde oss och grävde upp ett vindskydd mitt ute i skogen långt härifrån. Tanken var att vi skulle pimpla men vi tog oss inte till sjön pga all snö. Men vi hade det bra trots allt :) grillade och åt korv och drack kaffe. Senare på kvällen blev det en promenad till stan där vi strosade omkring och titta i skyltfönstrena.

Nu ska ja dra på mig kläder och kila iväg.

Inga kommentarer: