torsdag 11 mars 2010

Nu är gumman hemma! Hon ser på barnprogram, vi har avverkat lite böcker som hon fått av mig och även från morfar. Tanken var att hon skulle vila när hon kom men hon ville inte utan tvärvägrade och ställde sig upp och kastade ut alla sina grejer från sänge och skrek "inte såååvaaa" jaha, orkade inte ta kampen så hon får vara vaken och det lär bli en tidig kväll. I efter middag kommer även Elin och Alex hit och äter med oss. Mysigt. Nu ska jag försöka skruva upp de där förbaskade hyllorna i Emmys rum så hon får bort massa leksaker från golvet.

Fina T hjälpte mig att handla och köra hem alla grejerna. Han kommer hit ikväll efter hockeykvällen hos kompisarna, då ska vi se slutet på Luftslottet som sprängdes. Jag råkade somna när vi skulle se den i söndags. INTE likt mig, måste ha varit festligheterna i lördags som tog kål på mig....

Hyllorna var det ja..hej!

Inga kommentarer: