onsdag 24 mars 2010

Nu är jag hos T, han jobbar och jag har ganska nyligt klivit upp. Dricker kaffe, äter macka och lyssnar på musik. Pratar lite med Hanna på msn, vi ska ta oss på en promenad i snigelfart. Hennes gravida kropp orkar inte mycket mer än så, men vad gör det när solen skiner!? Imorgon kommer lilla hjärtat hem igen. Saknar henne så! Längtar till den dagen då man kan hämta henne över dagen eller så iaf fast det inte är min vecka, nu tror jag dock hon bara skulle bli förkrossad och förvirrad om vi bara träffas en snabbis. Tror hon måste bli lite äldre först.

Vad är planerna för kommande vecka då? Jag ska jobba imorgon åt ett företag som upplockare på dollar, sedan är det kvällsjobb på gården på fredag. Då får gumman sova på dagis. Lördag hoppas vi på fint väder, då åker vi på utflykt med T och hans pappa kanske. Pimplar, grillar och myser på. Ska låna lite nya böcker åt gumman också, perfekt ju när man har lite pengar! T ska bränna lite nya barnfilmer åt Emmy också, lilla spöket laban bland annat :)

Idag blir det som sagt en promnix i solen med Hanna, sen promenad till T på jobbet innan jag ska och jobba, efter det så får jag hämtning av Anton för då ska vi till Johanna och smaska på lite tilltugg och dricka ett glas vin. Dom tyckte jag kunde behöva det :) sen hem och snusa på T.

Inga kommentarer: