torsdag 25 mars 2010

Sitter hemma hos mig nu. Var ungefär en vecka sen sist, har bara varit hit och kollat posten och hämtat grejer. Bor för det mesta hos T när inte gumman är hemma. Hatar att vara ensam, det är det värsta som finns. Är verkligen en närhetstörstande person! Idag har jag jobbat på dollar, det gick bra men ska dit på måndag igen för att ta resten av varorna. Skulle egentligen dit imorrn men eftersom dagis har stängt för nån utbildning (kan dom verkligen ha helstängt under dagen...??) så måste jag vara hemma med gumman. Dock öppnar dom ju 17 igen för nattis barnen, och dit ska Emmy imorrn. Jag ska ju jobba kväll så hon måste sova där. Känns som vanligt jävligt jobbigt att behöva lämna bort henne så nära in på att hon kommit hem. Men, thats life. När jag hämtade gumman från dagis så kom hon rusandes i min famn och fröknarna sa att hon verkar saknat mig för hon hade pratat hela dagen om att jag skulle hämta henne. "min mamma hämtar mig idag" hade hon upprepat under dagen. Naaaw! Mitt hjärta!

Väl hemma packade vi upp all mat som vi fick hjälp av T att handla, tack. Skönt att slippa promenera från coop med alla påsar mat. Sen lagade vi middag, såg barnprogram och läste sagor. Sen var det bara att natta lillan som fått kliva upp så tidigt imorse, kl 5 stackarn. Nu sover hon och jag ska lägga mig i badet en stund och njuta, T har varit i tränat och kommer senare. Då ska vi krypa ner under täcket och se lite serier på datorn. Mysigt!

Inga kommentarer: