fredag 26 mars 2010

sömnigt

Då har man varit vaken en sådär fem timmar redan, har just lagt gumman. Jag ska nog också lägga mig och vila en stund annars blir det en lååång dag.

Denna förbannade hosta hon har alltså, huvvaligen. Det skär i hjärtat när jag hör henne. Aldrig får hon då sova ordentligt och läkarna verkar ju inte direkt ta det på allvar, hon har hostat sen i höstas nästan oavbrutet. Bara vanlig höstförkylning som sitter långt inne är det dom säger, alla är vi lite rossliga från hösten och fram till sommaren...öhh...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker det låter som att det kan vara förkylningsastma. Min mans brorson hade samma lika. Läkarna och bm avfärdade det hela tiden.
När dom senare var på sjukhuset pga av hans eksem så var det via den läkaren som dom kunde gå vidare med hostan. Hon hade sagt att det verkar som att han hade just förkylningsastma.

Han fick börja inhalera och det blev bra nästan med en gång.

Sansis sa...

Ja, jag ska ligga på läkarna ytterligare. Så tråkigt när dom bara avfärdar en. Man måste tydligen läsa på en massa själv för att kunna lägga fram vad det skulle kunna vara, knepigt det där!