torsdag 22 april 2010

första nattningen

Första nattningen i nya sängen. Gick fin fint, satt dock bredvid henne på golvet tills hon somnade. Tog väl ungefär 20 min. Vi börjar såhär så får vi se om tiden kortas ned eller om vi måste ändra strategi.

Sitter med mitt sommarschema, suck och pust. HUR ska vi få ihop detta? M ska ju vara hemma hela sommaren verkar det som och kan ju vara med henne mer än som vi har nu, men jag vill ju också hinna vara med henne. T kommer också jobba i sommar så jag kan ändå inte ha henne och sen låta han vara med henne de dagar då ja jobbar. Tanken var så från början men nu blev ju det ändrat...Hmmm...

Ja, ikväll ska jag iaf få iväg tiderna till M så han kan planera också. Jag har att göra med andra ord. T är hos en kompis så ja kan lika gärna tråka på med det här då.

Inga kommentarer: