fredag 30 april 2010

Glädjande besked

Hoppas alla får en trevlig valborg. Jag ska jobba och servera hamburgare och pommes till ungdomarna på gården. Hade kunnat bli en betdligt trevligare kväll, var bjuden på kalas hos T´s föräldrar men det gick ju såklart inte att få in någon på jobb en valborg. Vad trodde jag!? Efter gården så tar jag cyklen ut till hertsön och kikar förbi på kalasandet om de fortfarande är igång och sedan hem med T till honom för att ännu en natt få sova tillsammans. Great!

Imorgon är det fest. Rockabilly party och det ska bli skojj! Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig...

Har just deklarerat, ja vet i sista minuten men har haft lite probs med hur jag ska göra eftersom jag gjort en överlåtelse på lägenheten och måste deklarera ev. vinst/förlust. Fick svar på mina frågor idag när jag sprang på folk från skatteverket på stan och frågade. Great! Gjorde som de sa och kollade om ja fick betala eller få tillbaka. Wohooo! Nio tusen spänn rikare ser det ut som att jag blir!! Innan ja gjort ändringarna så stod det "att betala 4800 kr" Gissa om ja blev glad! det betyder att jag kanske kan boka en resa lagomt till min 25 årsdag eller tidigare!

Inga kommentarer: