torsdag 29 april 2010

sepratationsångest

Nu har jag lämnat gumman på dagis och kommit hem. Ska börja göra mig klar för jobb, ska iväg och jobba några timmar på macken och sedan till gården och göra mina timmar där. Sen blir det att skutta hem till min honey som jag inte sovit med på fleeeera dagar!

Igår hade vi parmiddag hemma hos mig. Systrar med respektive och jag, Emmy och T. Trevligt trevligt! Jag och T tog oss en liten promenad, stannade till utanför ett av grannhusen där det varit en knivbråk (IGEN på mitt området), läste tidningen igår om en kvinna som blivit anhållen för knivdrama, hon brukar hänga hos min granne och i trappen rätt ofta. Kul...

ja snart hoppas ja vi kan flytta härifrån. Vi väntar bara på den där perfekta lägenheten som snart kanske blir vår...snart....

Mitt lilla hjärta är nu borta en vecka och jag fick separationsångest igår när jag packade väskan. Dessa dagar har varit mysiga, det har värmt i mitt hjärta när jag ser hur glad och fin hon är och hur kul hon haft det med sina mostrar som varit här och myst med oss hela veckan. Hoppas det inte är allt för länge tills nästa gång dom får träffas....

Inga kommentarer: