måndag 26 april 2010

Trots

Vi skippade lägenhetsvisningen, den är redan uppe i för mycket pengar anser vi. Inte värt det då det inte ens är nytt kök i den och jag vägrar i sten att sätta mig i renoveringsbåten igen. Ok, jag kan sträcka mig till att lägga golv och tapetsera men that´s it!

Istället blev det en promenad runt sjön och sedan for vi på T.A där vi åt frukost och satt och pratade. Efter det for vi hem, jag gick till Hanna och drack kaffe och snackade innan det var dags att fara och hämta hem gumman från dagis.

Nu har vi ätit middag, Lisa och Marcus är och besöker en kompis till henne. De kommer inte förräns senare. Ska börja göra nattrutinerna för gumman strax, hon har sovit 40 min endast idag och det var efter ett riktigt trotsutbrott hon hade imorse innan vi promenerade till dagis. Hon somnade i vagnen påväg till dagis och fick sova vidare en stund ute på gården medans de andra lekte. Så nu är hon ganska trött...

Inga kommentarer: