tisdag 18 maj 2010

Igår kände jag mig mycket piggare i kroppen, dock fortfarande med täppt näsa och rinnande ögon men kroppen ville ändå röra på sig lite. Så vi tog oss en promenad till stan och fikade på Café fröjd, sedan gick vi till bibblo och lånade böcker till gumman så vi har, hon älskar att läsa böcker och kan böckerna vi har hemma utantill så hon brukar stänga dörren till sitt rum och sitta i sin säng och läsa för nallarna. Hon tycker om Max böckerna så den här gången blev det "Max kaka" och "Max boll" bland annat. Sedan promenerade vi hemåt igen, satte oss i bilenm och for och drack kaffe på jobbet och sedan till kvantum och inhandlade middagen. Sedan kom några vänner till T och dom satt och planerade en fisketripp över helgen, när dom for så promenerade vi in till stan för att se Iron man 2 och ja den var väl sådär, lite fjantig och inte direkt min typ av film. Men vad gör man inte, så länge jag får hålla handen och mumsa på lite godis är det ju inte helt fel!

Idag tog vi sovmorgon till 9.30, T började jobba 11. Jag har suttit i telefon med Hanna i över en timme. Ska strax hoppa i duschen, städa upp lite här och sedan promenera till T på jobbet lagomt tills hans lutar så vi kan fara o käka middag ihop innan jag ska o jobba på gården.

Måste fixa mig ett pass OCH ett nytt leg (det har gått ut upptäckte ja när ja inte höll på att få handla på systemet...) för det blir en sista minuten innan jag börjar jobba under sommaren! Wihoo!

Inga kommentarer: