onsdag 19 maj 2010

Godmorgon. Inatt har det varit så jäkla varmt inne hos oss (hos T) och det blir ju inte mindre varmt och kladdigt av att ha ett element bredvid sig (T) som dessutom ligger KLOSS mot mig och över hela sängen som förövrigt inte är bredare än 120. Försökte väcka honom men han sover så tungt så det var helt omöjligt, ja han rynkade lite på pannan när jag verkligen försökte pressa honom ifrån mig. Suck. Ska det vara såhär resten av sommaren så hoppas jag att vi hittar något större SNART så vi kan köpa en större säng! För min säng jag har hos mig är helt wonderful, stoooor som ett hav, dock jäkligt sunkig och skulle behövas bytas ut omedelbart...

Idag är de tvättdag, har tagit hit min ikeapåse full med kläder och lånar hans tvättstuga då det fan aldrig finns tider som passar i min tvättstuga. Efter jag tvättat ska jag cykla till Hanna och hälsa på i deras nya hus, mysa på ute i deras trädgård och dricka kaffe och surra innan jag ska cykla till jobbet.

Längtar efter Fam. Calberg massor också. Länge sen vi sågs nu, man märker att vi blir äldre då alla börjar sprida på sig mer. Förut hade jag alla vännerna bara runt hörnet i princip och man kunde springa över och säga hej om man kände sig lite ensam. Nu är det inte lika lätt när de bor på andra sidan stan och jag är utan körkort :(

Jaja, nu ska ja surpla lite kaffe på balkongen och sen slänga in några maskiner tvätt...

Inga kommentarer: