onsdag 5 maj 2010

Imorgon kommer gumman!

Grymt väder ute och jag ska ta en promenad till jobbet strax. Idag sov vi länge, lite för länge. Startade dagen vid 11.30, for och drack kaffe på macken då jag inte hade nå mjölk hemma till kaffet. Sedan vidare och åt frukost/lunch, sedan bar det av till bilbesiktningen. Spännande värre!
Efter det hannt vi med en sväng på EM och pekade ut allt vi vill ha till framtida hem och sen även en sväng på intersport för att se om det fanns några fina träningkläder. Såklart finns det men usch så dyrt allt fint ska vara....

Nu har jag varit hemma någon timme och hunnit städa hela lägenheten, dammsugit, diskat, skurat och dammtorkat. Great. Imorgon kommer ju gumman hem och det är så skönt att ha allt gjort när hon kommer så slipper man hålla på och tänka på allt trist man måste göra. Dock måste vi tvätta kläder, men det tycker hon ju bara är kul så det ska vi göra under veckan som kommer. Till helgen jobbar jag två pass, ett heldagspass på lördag ( då är E ute på äventyr) och ett kort pass på söndag. Då ska Emmy och T hitta på något ihop under tiden jag jobbar.

Nej nu ska ja byta om och börja traska till jobbet. ska äta middag där så ja ska vara där en stund innan vi öppnar....

Inga kommentarer: