söndag 16 maj 2010

sjukling

ligger nerbäddad i T´s soffa, sjuk. Redan innan helgen kände jag av att något var på G, trött och ont i kroppen, blåsor på tungan och misstänkt feber. Igår morse slog det till, ögonen är svullna och näsan rinner. Tur jag gör bort det här medans gumman är hos sin far, inge kul att vara sjuk och inte ha ork att göra något med henne. Inatt ska jag jobba är det tänkt, försöker få bort det passet men verkar svårt :( får väl helt enkelt proppa i mig alvedon och plåga mig igenom mina 8 timmar. Tur det är söndag och inte fyllehelg.

T är och fiskar, som han längtat! Så lycklig kille alltså nu när isarna gått i deras flugfiske sjöar. Ska bli mysigt att följa med på nån fisketur, han ska bestämt få mig att börja flugfiska. Får väl se med den saken, om inte annat så får jag nöja mig med att njuta av naturen.

Idag skulle ja egentligen på kalas hos Alex som fyller 3 år men eftersom jag är sjuklig och smittsam känns det ju inget vidare att fara iväg och smitta ner alla barnen och föräldrar...trist men det får bli ett besök till veckan när ja blir bättre!

Nu ska ja fortsätta mitt letande efter nå program på webbtv att fördriva tiden med, blir nog att ta en tupplur snart också...

Inga kommentarer: