torsdag 27 maj 2010

tillbaka

4 dagar sen jag skrev sist, vad har hänt då? Har hunnit med en sväng till Piteå med älskling, gått på stan och gjort storheden. Inhandlat såna där tråkiga måste som städgrejer, schampoo och balsam påfyllning och fyllt frys och kyl med mat. Idag är det torsdag och överlämning, gumman ska vara hemma med mig idag och mysa tills i eftermiddag när hon blir hämtad. T jobbar från 9 till 18.30 idag så vi ska väcka honom om en timme med frukost och ikväll ska jag packa väskan och flytta hem till honom en vecka. Suck, detta rännande fram och tillbaka! Men men, det är bara att vänta tills vi hittar något som passar.

I helgen är det endel planerat. På fredag jobbar jag kväll men efter det så ska jag och några jobbarkompisar hitta på något, kanske spela poker och dricka lite vin. På lördag är det kvällsjobb och sen kanske utgång på färjan (som alla andra i stan verkar planera). Söndag ledig!

Inga kommentarer: