söndag 23 maj 2010

Dricker mitt morgon kaffe, känner dock ingen smak. Jobbigt det här med att ibland känna smak och doft och sen helt plötsligt försvinner det. Förkylning eller pollen? Igår hann jag iaf njuta av mina chips, tur det! Blev ingen film, satt och kollade på kläder på nätet istället och sen la jag mig och sov, då var klockan nog 22.30. Haha. Det var skönt att sova, Emmy vaknade 5.50 och jag tog våra täcken till vardagsrummet, hon la sig o saccosäcken och jag i soffan. Såg på barnprogram och slumrade lite under tiden. Sen var det frukostdags och sen kröp hon ner med mig i soffan och myste under täcket till barnprogrammen. Idag blir det inget dagis, hon ska få följa med farmor och farfar till stugan. Oklart om hon ska sova där eller om dom kör hem henne när jag slutar jobba, men jag tror det blir att hon sover hos dom.

Nu ska vi ta fram rit sakerna. hej!

Inga kommentarer: