söndag 6 juni 2010

Underbart, sovmorgon till 8.30. Fick stiga upp en gång imorse vid 5.45 och lägga henne igen för då var hon påväg att kliva upp. Trodde hon bara skulle sova en timme till men det blev ju nästan tre timmar till. Dock kände jag mig supertrött när jag vaknade, anledningen var telefonsamtal under natten. Hade lite svårt att somna om och låg och vred och vände på mig mellan tre och fem. Idag är det iaf kalasdag, vädret ser ut att kunna bli rätt ok. Ska bli kul att kalasa, Emmy kommer va i extas bland alla barnen och mycket folk kommer det vara idag. Imorgon är det jobb 7 till 16 och tisdag 18-21. Sen ledig onsdag och förhoppningsvis tar vi oss iväg någonstans den 10e när E åker till pappa. Bara mitt pass hinner komma....

Nu ska ja hoppa in i duschen medans gumman leker, hon har förresten sovit utan blöja igår på dagen i 2 timmar. Direkt när hon vaknade så gick vi på pottan och kissade. En duktig tjej! :)

Inga kommentarer: