onsdag 21 juli 2010

Budgivning

Igår hade vi en supertrevligkväll på färjan tillsammans med ett stort gäng av bekanta till T. Jobbat idag, det har varit riktigt mycket folk. Fick sitta konstant i kassan mellan 15 och 19. På det så hade jag världens huvudvärk och varit dödstrött hela dagen, sov tillomed ca 45 min på lunchen i soffan. Åkte hem till T där två av hans kompisar väntade och fixade inför deras spelkväll de ska ha ikväll, jag packade mina grejer och sen körde dom hem mig med ett stopp på coop där ja köpte en tidning och lite godis. Ska slänga mig i sängen alldeles strax, ruskigt trött. Blir bra med en tidig kväll då jag börjar 8 imorgon och jobbar till 16, sen kommer gumman hem och vi ska ha så mysigt ihop i helgen. T ska vara med oss och mysa, inge fiske den här helgen!
Nu har vi lagt bud på huset vi kollat på, började på 980 000 och nu ligger vi på 1 130 000, inte ens kommit upp i utgångpriset och jag hoppas verkligen inte att de stiger till mer än 1.2 mille för då börjar jag grina. Vill ju verkligen ha det här huset, det passar ju alldeles perfekt för oss så håll tummarna lite till! :)

Nu e jag så trött så trött, blir sängen direkt. Godnatt!

Inga kommentarer: