fredag 16 juli 2010

Känsligt

Ligger i sängen med T´s dator, tur att han iaf lämnade den hos mig så jag kan se filmer. Ska strax slå igång filmen Remember me. Tror det är en drama så jag kommer mest troligt ligga och lipa större delen av filmen, har nämligen gått och blivit en riktig jävla lipsill rent ut sagt. Vet inte vad det är som gör´t, T får fram så otroligt mycket känslor i mig så jag kan börja grina av att han bara håller om mig eller tar min hand. Det är tårar av lycka såklart men ändå, det är rätt jobbigt i längden att inte ens klara av att bli kramad eller få en puss på halsen utan framkalla en syndaflod.

Jaja, ska sluta vara så sensitive. Har haft en mysig kväll med gumman, moster Sessan kom förbi kring 15-16 tiden och vi begav oss med cykel till stranden och myste en stund med lite godis, cola och russin för Emmys del. Grävde i sanden, gungade och myste på filten tills det mulnade till mer och mer. Satte oss på cykeln hem och lagomt till det började det duggregna lite. Emmy har badat, lyssnat på pippi saga på CD i sitt rum, busat med mig och läst sagor. Sen gjorde vi natt kring 21 ungefär och hon somnade snällt som en prinsessa.

Planen för morgondagen är att åka på stranden med T´s mamma och syster om vädret tillåter det vill säga. Ska bli hemskt trevligt!

Inga kommentarer: