fredag 16 juli 2010

Säga hej då

Jaha då har man än en gång sagt hejdå, den här gången till älskling som ska ut och fiska. Andra helgen i rad, suck. Jag vill också följa med men kan ju inte när jag har gumman varje lediga sekund (menar nu inte att det är jobbigt eller tråkigt i sig, bara de att jag aldrig kan hänga med på såna äventyr i sommar....) Men jag och gumman ska mysa på ordentligt hela helgen. Idag tex så har vi iaf hunnit med att tillsammans med T vara på hägnan och mysa, titta på djuren och fika. Emmy somnade i bilen hem så ja fick bära över henne till sängen när vi kom in och sedan kramas med älsklingen en kort stund, som jag inte ville skulle ta slut :( hatar att säga hej då. Är det inte till Emmy så är det till T som ska iväg. Hate it. När gumman vaknat ska vi cykla på affären, handla lite mjölk och godis så jag har till ikväll och tröstäta lite, kanske hyra en film också. Blir väl en blödig en så jag grinar så tårarna sprutar, som vanligt....

Längtar till nästa helg då T lovat att han ska vara med oss HELA helgen! Wiiie!

Inga kommentarer: