fredag 9 juli 2010

Veckorna går snabbt när man jobbar, jag trivs med att arbeta på ett fast schema. Känner mig så mycket lugnare i kroppen när jag vet mina tider och vet att jag är ledig när jag är ledig. Behöver inte gå på helspänn med telefonen alltid inom räckhåll utifall att de skulle ringa om extra jobb eller så. Underbart! Så om ni inte får tag i mig eller får svar på sms direkt så är det för att jag har lagt undan telefonen och bara tittar till den ibland. Såååå avslappnande! Har tagit beslutet att jag ska ta körkortet innan vintern är slut. Det betyder att jag måste skrapa ihop massor av pengar, tur banken finns! Efter att jag tagit körkortet så ska jag tatuera mig, en liten familjehyllning i form av en blomranka med blommor för var och en i min familj samt en fjäril för mamma och ett hjärta för Emmy. Placeringen blir i midjan, på höger sida och ska sträcka sig slingrande från baksidan och upp under bröstet. Väldigt feminim och snirklig i färg, knalliga färger som rosa, turkost och vitt. Kommer bli grymt snyggt, har bilden framför mig i huvudet klart.

Nåja. Igår var jag hos Hanna och sällskapade på kvällen efter jobbet, satt i soffan och pratade i fem timmar. Twinsen sov mest, fick mysa lite på dom. Åh så det är mysigt med nyfödda! Klockan närmade sig två och jag kände att jag var tvungen att cykla hemåt för att orka upp och hämta gumman från farmor på morgonen. Nu är hon hemma iaf, vi har gått på stan en stund och handlade lite mat. Nu sover hon efter en saga och strykande på armarna, mysungen. När hon vaknar blir det palt till lunch och sen kommer moster Sessan och hälsar en stund innan vi ska cykla till hertsön och hälsa på T´s mamma och pappa. Imorgon ska vi och hälsa på hos Hanna igen. Hoppas på fint väder så vi kan vara ute och leka och mysa på i solen! Planen är också att vi ska sova över där, mysigt!

Inga kommentarer: