tisdag 6 juli 2010

all sång

Idag har det varit en sjukt varm och tung dag på jobbet. Mycket att göra och svetten har lackat rent ut sagt. Ångrar att jag tackade ja till ett extra pass imorgon, hade helst av allt velat gassa i solen men vad jag gör man inte för pengar...?! Älsklingen kommer strax hem, ruggit jobbiga arbetstider har han. Slutar kl 21 varje kväll, iofs får han en ledigt på fredagarna. Men ändå...

Ikväll ska vi bara slappa, inatt somnade vi kl 3. Vi kom på oss medans vi låg och tittade på serier i sängen inatt att klockan blev väldigt mycket helt plötsligt. Som tur är så börjar han sent på dagarna och jag började 10 idag. Blir nog en rätt tidig kväll för min del, börjar 8 imorgon. Ska cykla till jobbet och när jag slutat så cyklar jag in till stan och ska möta lillasyster för en fika.
Nu ska ja kolla vidare på allsång på skansen, vad händer?!

Inga kommentarer: