torsdag 19 augusti 2010

...

Idag har dagen gått riktigt snabbt, plötsligt var klockan 16 och jag fick åka hem. Skönt! Fast jag stannade till i stan och använde upp mitt presentkort från Hm på hundra (!) kronor som jag fick hem med posten i veckan, länge sen sist jag fick såna rabattgrejer. Betyder att det vänt med ekonomin helt enkelt och det känns bra! Haha, hundra kronor och jag blir alldeles till mig! Fick iaf med mig ett sött halsband och ett tillhörande armband i guld samt ett svart flätat skärp. Nu har jag hunnit med att tvätta av mig sminket, känner mig så oerhört smutsig efter en dag på jobbet. Har ju hunnit med att investera i nytt smink, vågade mig tillslut på att testa i.d´s mineral makeup och jag måste säga att jag är nöjd än så länge. Det sitter som ett smäck hela dagen och det känns verkligen inte att man har smink på sig, grymt! Det kommer bli mer grejer därifrån i framtiden, så kul att testa nya saker!

Ikväll hämtar honey mig efter han slutat, då ska vi till honom och börja packa grejer för imorgon ska vi köra kartonger och grejer til mig samt endel på återvinningen, flytten fortsätter hela helgen så vi kommer ha fullt upp. Skönt att ha något att pyssla med nu när jag inte har gumman hemma förräns nästa vecka igen. Det gjorde riktigt ont i mitt hjärta imorse när jag lämnade henne på dagis, hon sa inte ett knyst men såg så otroligt ledsen ut när jag for. Som om hon tänkte "lämna du mig här, bryr du dig inte om mig mamma, kommer du aldrig mer och hämtar mig härifrån...." *grina* Usch....

Inga kommentarer: