fredag 27 augusti 2010

Lite liv i luckan

Gissar att de inte är så spännande att läsa här när det uppdateras så sällan, men jag har fullt upp med andra ord! Inte så mycket dötid att spendera framför datorn ;) Nu är det en vecka sen vi blev sambos och vi har än så länge inte tagit ihjäl varandra! Det slog oss båda häromkvällen att man umgås verkligen på ett helt annat sätt nu än tidigare. Förut gjorde man bort alla måsten som att diska, tvätta eller sånt innan den andre skulle komma till en så man bara kunde sitta i soffan och mysa med varandra, men nu springer man omkring och pysslar med alla vardagssaker medans den andre är här. Men det är hur mysigt som helst, bara man inte glömmer bort att förgylla vardagen ibland med de små tingen som en middag ute eller fara iväg och hitta på något kul ihop för en kväll. Har hunnit med en del shopping, mest till gumman men pengarna är inte slut än. Jag måste inhandla mig ett par vardagsskor, typ sneankers, jeans och lite tröjor. T tar upp alla garderober här hemma, jag och Emmy delar på en garderob. Det säger en del om vem som behöver shoppa (!)

Ikväll är T och spelar poker, han for direkt jag kom hem från jobbet vid 20 tiden. Han har hämtat gumman från dagis idag och varit med henne under kvällen, hon hade blivit jätteglad när han hämtade henne. Hon somnade direkt efter att jag kommit hem och suttit i sängen och pratat med henne en stund, mysungen. Har längtat som en tok efter henne idag så det har gått sjukt segt på jobbet. Jobbar hela helgen och måndag, men på tisdag och onsdag ska gumman och jag mysa massor. Längtar massor tills dess! Nu ska jag plocka lite grejer här hemma, vi har massa kartonger och skit lite varstans, hoppas hoppas vi hittar något nytt snart!

1 kommentar:

Kakan sa...

Hej, klart du ska ha lösenordet :)
Skickar det i ett mail! KRam