fredag 13 augusti 2010

kräftkalas

Godkväll.
Sitter och väntar på honey som varit med jobbet på konferans hela dagen med middag och fest efteråt, men efetrsom han ska jobba även imorrn så är han nykter och förväntas dyka upp strax. Han skulle bara hem till sig och hämta alla grejerna för veckan som vi ska spendera hemma hos mig. Ja nu är det alltså snart dags att bli sambos, nästa helg fylls min lägenhet med hans grejer också. Tänk att vi hittade varandra <3

Imorgon är vi bjudna på kräftkalas hos syster. Många kommer vi bli, det kommer bli riktigt trevligt. Var så länge sen sist vi umgicks, från att ses varje dag till nästan aldrig....

From idag börjar vi om med varannan vecka, ska bli underbart att få tillbaka vardagen ihop. Det har bara varit en massa hattande fram och tillbaka i sommar, varit extremt jobbigt. Många tårar har det blivit från min sida för att jag saknat henne så mycket! Idag när jag hämtade henne på dagis så sprang hon till mig och strök mig på kinderna om och om igen, hon såg tillomed att jag klippt mig "mamma, du klippit ditt hår?" och "ja sakna min mamma". Vi ringde moster Lisa också och pratade ett tag, hon blev blyg och ville inte säga så mycket. Emmy alltså, inte moster ;) Men det är kul att hon kommer ihåg moster Lisa fast de var ett bra tag sen sist de träffades, önskar vi kunde ses oftare bara!!! Saknar henne så fruktansvärt....

Jaja, nu ska ja krypa ner i sängen och läsa en tidning i väntan på älsklingen. Fullt ös imorgon! Godnatt.

Inga kommentarer: