måndag 6 september 2010

Kom just hem från jobbet, har slängt i mig mat som T gjort klart idag innan han åkte på jobbet. Duktiga älsklingen min, hela hemmet är fullt av sängkläder som hänger på tork som han också fixat under morgonen innan jobbet. I helgen har jag hunnit med att jobba och vara på personalfest så söndagen var lite seg, vi vaknade närmare kl ett och for på en husvisning som var den värsta jag varit på. På kvällen for vi bowlade med syster och sambo och efter det åkte vi hem till dom och fikade och snackade hela kvällen. Bestämde att på lördag ska dom komma till oss och äta surströmming, spännande! Har inte ätit det sedan jag var yngre och då gillade jag det inte, men nu har man ju mognat och så även smaklökarna kanske.

Skulle egentligen ha varit ledig idag men kände att de var lika att jobba lite extra när jag ändå inte har gumman hemma förens på torsdag. LÄNGTAR såååååå efter henne! Ska bli mysigt för till helgen är jag och T lediga också så vi kommer nog ha en kanonhelg ihop.

Nu ska jag dra på mig promenadkläderna och ta mig en powerwalk i det fina vädret.Tjing!

1 kommentar:

mela sa...

Ja jag är inte mycket för spets och rysch heller :D

Tapeten är köpt på Trend 4 Home om jag inte minns helt tokigt. Den nära barnens hus :) Är supernöjd, den är sååå fin!!