torsdag 7 oktober 2010

Hmmm

Ja, fy så dålig uppdatering. Surströmmingsfesten var kanon, förutom maten. Föll mig inte sådär värst i smaken, kan äta det för sakens skull men inget jag längtar efter riktigt. Resten av kvällen var iaf kanontrevlig, dryck, spel och massa skratt. Min 25 årsdag har hunnits med att fira också. Fika, presenter och festligheter. I lördags var vi och firade systers sambo som fyllde 36, blev god mat, mycket dryck och spel. Söndagen var seg som tusan då vi inte tog oss hem förräns vid 6 tiden på morgonen. Ooops!

Idag hämtade vi gumman från dagis efter att de haft dagisfotot, gick på bibblo och lånade lite böcker samt lämnade igen de gamla. Tog en kaffe medans gumman åt lunch och sedan vinkade vi av T som for till jobbet. Jag och gumman fortsatte in till stan där vi handlade två par nya leggings åt henne och sedan åkte vi hem.

Vi har bara varit hemma hela dagen, gått på affären och myst på hemma. Nu sover hon och jag längtar till imorgon eftermiddag då vi hämtar henne från dagis efter jobbet. Hem och äta go middag med älsklingen och sedan ha kvällsmys framför Idol.
Än en gång budar vi på ett hus, håll tummarna! Hoppas de kommer gå snabbt det här, säljarna verkar vilja hade det klart till slutet av nästa vecka. Vi är iaf de enda som lagt bud än så länge....spännande!

Inga kommentarer: