torsdag 28 oktober 2010

Ännu en natt med sjukt dålig sömn. Emmy vaknar ju titt som tätt om nätterna och säger att hon behöver kissa så man måste kliva upp och hjälpa henne. I natt kom hon upp helt hysterisk och skrek, stod i vardagsrummet och såg helt desorienterad ut. Tror egentligen hon vaknade av att det blåste och stormade ute och det var det som väckte henne. Så, jag har inte sovit ordentligt förräns klockan halv fem till halv sju. Skulle egentligen upp och tvätta kl 6 men stängde av larmet och sov vidare. Kastade dock in två maskiner när vi klev upp och hann iaf få lite kläder rena, fast nu är hemmet överfullt med blöta kläder på tork här och var... ska bli så skönt med egen tvättstuga och utrymme att torka kläderna på. Tänk bara att kunna tvätta kläder när man behöver och inte måste passa alla jäkla tvättider. LYX!

Idag åker ju E till far sin så ikväll blir det bara vila hemma och upp till jobbet imorgon, stängningspasset har jag så direkt efter det drar jag och T in till stan på after work med några från Seven eleven gänget.

Något sjukt jobbigt är att efter jul så får jag inget förlängt på jobbet, hon jag vikarierar för kommer tillbaka från sin mammaledighet och ska jobba några månader för att sen gå på mammaledighet igen mest troligt. Under dessa månader kommer jag få återgå till mina timmar på gården samt jobba extra på de andra jobben. Om det nu inte nappar på mina krokar jag lagt ut här och var. Pust och suck.

Har precis lagt gumman för lunchvila, tanken är att vi ska åka in till stan när hon vaknat och gå på biblioteket och lämna igen lite böcker samt möta upp lillasyster en stund.

Inga kommentarer: